Kurk @ ikea

ikea kurk 1

Ik zie het nu al enkele maanden op verschillende blogs verschijnen en sinds gisteren ben ik mee op het ‘kurken’ treintje gesprongen in station Ikea. Vooral in hun 365+ collectie kan je nu deze stijl bijeen shoppen. Zelf bracht ik gisteren alvast de kurken onderzettertjes (met bijhorende kopjes natuurlijk) mee, en volgende keer staan ook de placemats en karaffen op mijn lijstje.

Ook hebben ze heel wat moois voorzien die ik direct op mijn bureau zou willen plaatsen.

kvissle-doos-met-deksel-set-van-wit__0165101_PE305036_S4

Samen met marmer is dit nu ÊÊn van mijn favoriete trends. Ik vind de combinatie van de twee ook wel iets hebben. Wat vinden jullie?

2 thoughts on “Kurk @ ikea

Geef een reactie

