SOUVENIR – IEPER

souvenir

10 november is voor husband en ik een heel speciale datum. 10/11/2008 is de datum waarop het voor ons allemaal begon. 3jaar later op 10/11/2011 kregen we sleutel van ons huisje en op 10/11/2013 stelde husband mij een vraag met een ring op Pont des Arts in Parijs.

Dit is dus samen met 16augustus – onze huwelijksverjaardag- een dag die gevierd mag worden.
Net zoals vorig jaar reserveerden we bij restaurant Souvenir in Ieper. Na een jaar deze plek te hebben aangeraden aan al onze vrienden kwamen we er eindelijk zelf ook nog eens 🙂 En OOOJOOO wat was het weer af!

Scandinavisch – Ja daar heb je me al. Niet alleen de prachtige smaakbom kunstwerkjes die de IJslander voor je neus zet zijn subliem, maar het interieur waarvoor Vilhjalmur en Joke gekozen hebben is ON FLEEK! Let’s face it. Met lekker eten kun je bij mij heel veel bereiken, maar interieur is mijn weak spot,mijn achillespees.

In plaats van de cuisson van de coquilles te bespreken heb ik het dus liever over de kandelaar, het bestek, en de verlichting. Als je begrijpt wat ik bedoel.

En Souvenir is op dat vlak voor mij meer dan een ster waard (voor het eten natuurlijk ook). Kijk gewoon even mee.

sfeer-660x440-52165ae01

souvenir-ieper

home-660x440-2c5ab2a11

Ik meen het echt… Van dit restaurant mogen ze mijn huis maken! Volgende keer ga ik nog wat verder in op de details en ga ik opzoek naar een budget proof manier om deze stijl thuis na te maken!

*De foto’s die ik gebruikte zijn van Souvenir zelf.

One thought on “SOUVENIR – IEPER

Geef een reactie

